Professioneel en veilig
Structuur omdat de verkoop via social media op een gegeven moment onoverzichtelijk werd. 'Wat is nu wel of niet al verkocht en waar staat dat artikel nu precies op mijn profiel? Wie heeft wat wel of niet al betaald? In de webshop hebben we een aantal categorieën aangemaakt en daaronder staan heel overzichtelijk alle spulletjes met mooie foto's en een omschrijving erbij. Ook de communicatie via social media was omslachtig en soms vermoeiend,' bekent Jhenou, of Noukie, zoals ze vroeger werd genoemd. 'Nu gaat alles gewoon per mail en indien nodig bel ik de klant als ik het moet bezorgen in de buurt. Verder oogt het stukken professioneler en veiliger als je een mooie en goed vindbare webshop hebt. Je werkt toch met de gegevens van klanten en daar wil je zorgvuldig mee omgaan.'
Eerlijke communicatie
Jhenou kende Websignaal al van de website voor het hotel. 'Als die samenwerking niet prettig was verlopen, was ik uiteraard naar iemand anders gegaan. Het verliep echter net zo fijn als destijds. Er werd snel gehandeld. Zelf had ik een vrij duidelijke voorstelling van mijn wensen, maar Patrick overtuigde mij van het feit dat ik teveel wilde. Hij ging duidelijk niet voor de voor hem meest commerciële en winstgevende oplossing, maar keek goed naar wat ik nodig had en wat binnen mijn budget paste. Die open en eerlijke communicatie kan ik zeer waarderen. Hij hield duidelijk míjn doelen voor ogen.' Het resultaat is een prachtige webshop met voldoende, maar geen overbodige functionaliteit. Hierdoor kan Jhenou zelf alles bijhouden en heeft ze weinig ondersteuning nodig.